Alla inlägg under september 2007

Av Kicki Viklund - 29 september 2007 08:34

Upp och hoppa halv sju. My darling får man väcka på veckodagar, så vi ska hinna på dagis, men på helgen...näää då.. halv sju är en bra tid på en lördag.


Nåja, jag är vaken och ska väl ta tag i tvättstugan. Det är också roligt. NOOOOOOOT !! Men jag måste, för kunder har man kl tio... sedan järnet ner till Sonjas och bli stylad. Blir nog bra, blev ju kanon sist.


I övrigt är det bara att mentalträna för positivt tänkande för kvällen. The brudz kommer på lunch innan och sedan är det bara att försöka lappa ihop med barnvakt och ner på Sonjas och visa upp kläderna. UNDERKLÄDERNA. Jodå, det blir nog bra.... TJIHOPPPPP !!!


Rock on !


Av Kicki Viklund - 28 september 2007 10:55

Snacka om musikalisk kille, när man lyssnar på hans låtar blir man helt lyrisk över pianospelet.. melodierna, texterna. Jag gillar honom.


I övrigt lyser solen och jag sitter som på nålar över att telefonen snart ska ringa  - ska äta lunch för att diskutera ett eventuellt nytt jobb - i KRAMFORS !! Äntligen. Ska jag slippa pendla ändå..... alla som läser får gärna hålla alla fingrar, jag skulle bli hur glad som helst om det hände.


Lyssnar alltid på en ljudbok i bilen när jag åker. Nu lyssnar jag på en bok som är så märklig att alla mina fördomar om kvasiintelligenta personer, och kufiska författare har besannats. Vad är det som gör att människor som beskriver sin vardag och sitt liv som fullständigt deprimerade, schizofrena, knull-och sex/supande personer ska höjas till skyarna för att man skildrar en händelse på ett sånt märkligt sätt att man nästan kör i diket ??? Jag har aldrig fattat det där - ju knäppare man skriver, desto med "kulturell" anses man.  Boken är hur knäpp som helst, huvudpersonen super, skriver en bok, tar sömntabletter och låser in sig månader i streck .....jätteintressant. GAH...


Annars rekomenderar jag en bok som heter Milda Makter. Gud blir utbränd och söker en vikarie - en finsk tornkransförare får jobbet. Hur skoj som helst.


Annars gruvar jag shithole för morgondagen. Varför ser jag till att hamna i såna här situationer, I hate myself.

Av Kicki Viklund - 26 september 2007 17:09

En ny dag - så härligt.


Sitter är och förbannar Kramnet, som stängde av vårt abonnemang igår. Tur man vet vad man pratar om så idag var det igång igen. Inte för att det är hela världen men ändå.


Hela världen är att jag ska gå på nån jäkla uppvisning i underkläder. Vilken j-la idé.... JAG OCH UNDERKLÄDER - offentligt ?????? YEEEZUZZ....



Vi får se hur det blir.....

Av Kicki Viklund - 24 september 2007 21:08

.. nån gång.


Beachvolley på en förfettad kropp på en förlegad kvinna. Inte bra, Herrejisses, vilken träningsvärk. Korten, raderades, eller försvann..., TUR det.. så hemskt.


Ute i Härnösand var vi i helgen, jag Anki och Camilla. Inga kort därheller, tack och lov. Ber en offentlig ursäkt till alla jag ringde och terrade på natten, fattar inte vad som flyger i mig när jag har telefon i handen på fyllan. Alkolås, nån som föreslog, och jag tycker att det borde vara lag på det.


I övrigt, mensvärk, dåligt självförtroende, tror att jag ser ut som en heffaklump. Och det gör jag också. Har aldrig i mitt liv, inte ens när jag kom hem från BB vägt så mycket som nu. SKANDAL. Nåt måste göras.

Kanske ett slagträ i huvet så man svimmar från allt :-) KAN NÅN SLÅ MIG ???


Av Kicki Viklund - 19 september 2007 11:49

Idag... beachvolley på Smitingen. Turnering med jobbet. Kommer man att ha träningsvärk--------- förmoooodligen.


Av Kicki Viklund - 18 september 2007 12:57

.. men solen skiner och hösten är VERKLIGEN fin när man tänker på det.


I helgen ska jag, Anki och Camilla här från jobbet, ut här i Härnösand. Det ska verkligen bli skoj.


En storlek mindre jeans, inte illa det heller. Det tar sig sa mordbrännarn :-)

Av Kicki Viklund - 14 september 2007 09:59

Sitter i vanlig ordning på jobbet. Känns rätt bra numera, trevliga kompisar, vi skrattar alltid HUR mycket som helst. Skönt. Däremot har jag kass lön, mot vad jag gör. Men vadå, skit samma, får väl leva på grus, ett jobb man trivs på är inte illa det.


Däremot har jag kastat skruttar, kärnor och annat geggigt i min sopkorg. Då har det bildats ettt samhälle fylld av halvgula knubbiga små flugor. Äckligt. Men dem sitter stilla så länge man inte rör den. Ska väl ta bort den snart.



Av Kicki Viklund - 12 september 2007 19:55

Så rök håret. Så blont blev det inte, men visst blev frillan rätt så lik ?

Presentation

Omröstning

Vilken dag är veckans bästa ?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards