Alla inlägg den 11 december 2007

Av Kicki Viklund - 11 december 2007 09:19

Det här med Facebook är väl skoj... man anar inte vad som kan dyka upp.

Ibland stöter man på personer i livet, som man inte tror att man haft nåt som helst intryck på. Fick ett meddelande idag (för att inte avslöja vem det är så skriver jag xxx):


"Det var jätteskoj att hitta dig, du har varit en viktig person för mig. Du fick genom din ibland brutala handledning (på ett possitivt sätt förstås) en stackars tonårs-xxx  att inse att jag faktist duger något till. Tack för det.Det var bara possitivt menat, du var väldigt rakt och tydlig lindade inte in saker man visste precis vad som gällde! Du var kanon! Brutal var nog fel ord du ingav snarare respekt!"

Jag var alltså chef på detta stället, och hade henne som praktikant i ett helt år, varje måndag och tisdag.


Man kanske själv skulle skriva och ge sina gamla chefer lite respons - det där var otroligt skönt att få höra, det har varit mycket åt andra hållet de senare åren.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken dag är veckans bästa ?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards