Alla inlägg den 16 december 2007

Av Kicki Viklund - 16 december 2007 12:24

Men här är den...


http://allehanda.se/avdelning/kramfors/18197


 Man ser ju frisk, fräsch och brun ut. NOT !


Av Kicki Viklund - 16 december 2007 12:13

Jag fattar inte hur det kan bli så rörigt i ett hus med tre personer i. En person är ju inte ens en vuxen person. Vi har så jäääävla stökigt just nu. Det kan kanske bero på att vi alla är mer eller mindre slutkörda, förkylda, och allmänt i behov av ledighet. men ingen orkar ta tag i det, och jag gör tappra försök bara för att det på  nåt sätt känns som om det ligger på mitt ansvar.


Då kommer vi till nästa fråga. Varför är just det mitt ansvar ? Varför är det ingen MAN som känner detta ansvar ?? Ja du, man är en sucker, helt klart.


Annars så händer inte mycket. Zebban fick sitt första skrivbord idag, jag flyttade ett av mina som jag ändå bara samlar skräp på. Han har blivit värsta pysselfarbrorn. Lite roligt att se.


I dagens DN läser man alla resannonser. Plötsligt slår mig tanken - om jag helt ensam skulle åka på en Alpresa över julafton, alltså rent spekulativt. Vem skulle man träffa på en sån resa ? Ensamma gubbar ? Konstiga tanter ? Galna ungdomar ? Jag antar att det skulle bli en annorlunda jul en sån gång.  Vilka öden det finns, men tänk om man plötsligt skulle få ett infall.


Vad förvånade alla skulle bli.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken dag är veckans bästa ?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards