Alla inlägg den 14 december 2007

Av Kicki Viklund - 14 december 2007 09:00

Är det då verkligen inte, men nu är det fredag. Efter en Lååååång veckas snörvlande, hostande, och evigt trött, trött, så är det fredag och jag bestämde mig för att idag skulle det jobbas. Så nu är jag här. Puh. Både Z och P snarkade inatt, så inte kunde jag sova heller. Bytte säng - då kom katten dit och kurrade. Nästan lika irriterande det. Men han la ju av efter ett tag, men det känns att man är människa idag.


Kl tio ska jag ner till Stekhuset och bli intervjuad av Tidningen Ångermanland. Fy. Jag har kalla kårar för sånt här, för man säger alltid en massa mer än man tänkt, och man blir alltid fulare än man trott på bilden. Urk. Jag hatar verkligen sånt här, men jag kan inte gärna tvinga Pelle att gå dit, och man vill ju trots allt ha uppmärksamheten till stället så att folk går dit.


Julbord 15,00. Nästa anhalt.

Sedan julfest på Sandö. Jag kör.


Tjing tjong.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken dag är veckans bästa ?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards