Alla inlägg den 12 december 2007

Av Kicki Viklund - 12 december 2007 10:12

Allt som jag tänker skriva ner, och som jag också skriver.. inte här, men på andra ställen (ni som känner mig vet vad drömmen är...) kommer på kvällarna. När man ligger i sängen, så kommer jag på dem mest underfundiga saker som man borde dela med sig med. Men så kommer John Blund, och vips är man borta. Och också den underfundighet som man kom på. För evigt. För när jag ska försöka komma på vad min smarta grej var, nästa dag.... borta.... Nåja, man får väl ha en skrivbok vid sängen eller nåt.


Hemma är jag idag, för tredje dagen. Försökte mig på lite naglar igår, men huva, till och med kunderna undrade varför jag jobbade. Rosslar i bröstet så, usch. Zeb fick feber inatt, surrade hit och dit, kokhet. Så, jag bestämmer mig för att han ska va hemma, tänker, om han har feber är han väl mest stilla och sover. Killen vaknar, och .. nä, inte har han nån feber, jag får mao inte heller sova. Scheize. Nåja, bit ihop och kom igen.


Men, salongen är klar. Kungsgatan 14 är min nya adress. Förutom lite kablar som ligger och skräpar och så, så är lokalen fullt funktionsduglig. Var lite skoj att sitta därnere när folk kom in och kollade och köpte faktiskt saker och beställde tider. HAhaa.. skoj ! Med tanke på att jag faktiskt har ett helt annat heltidsjobb (inte många som förstår det) så är det nästan lite som att leka affär. Skoj, har aldrig haft nåt eget på det sättet förr.



Lägger in lite bilder, även om de är lite suddiga. Men rätt okej för att vara  med en fjuttig mobil.


Tjing.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken dag är veckans bästa ?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards